Thursday, October 15, 2009

SITE architects_BEST products stores





Τα συνολικά εννέα κτίρια λιανικής πώλησης αντιμετωπίζονται σαν μνημεία που έχουν σκοπό να αλλάξουν την άποψη του κοινού σχετικά με τα εμπορικά κτίρια. Το πρότυπο του "μεγάλου κουτιού" αντιμετωπίζεται κριτικά και υφίσταται διάφορες παραμορφώσεις, όπως τεμαχισμό της πρόσοψης, μετατόπιση και αλλαγή της κλίμακας, κάνοντας ένα σχόλιο πάνω στην συνηθισμένη εικόνα του εμπορικού κέντρου. Τα κτίρια προβάλλονται ως γλυπτά, εξερευνώντας τη σχέση μεταξύ τέχνης και κατασκευής και προκαλώντας το βλέμμα του κατοίκου των προαστείων.

No comments:

Post a Comment